გაკვეთილის
თემა
|
ექსკურსია წითელ მოედანზე.
|
სწავლების საფეხური
|
მეათე კლასი.
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
24 მოსწავლე. კლასში არ არიან სსსმ მოსწავლეები.
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა
|
გაკვეთილი ხელს
შეუწყობს კითხვის ,მეტყველების და წერის
უნარ–ჩვევების განვითარებას;მოსწავლეები იმსჯელებენ შესასწავლი მასალის ირგვლივ,გამოხატევენ
საკუთარ მოსაზრებას,განახორციელებენ სხვსდასხვა სახის აქტივობებს მოცემული გრამატიკული
თემის შესასწავლად,ისარგებლებენ ინტერნეტრესურსებით.
|
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
|
კითხვისა და
წერის უნარ–ჩვევების განვითარება;ნაცნობ
თემაზე ინფორმაციის შედგენა;გრამატიკული მოდელის და კონსტრუქციის გამოყენება.
უცხ.სV.4.მოსწავლეს
შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს სხვადასხვა
სახის დარგობრივი შემაცნებითი ტექსტი;ინტერვიუ ნაცნობ თემატიკაზე
·
ამოიცნობს ძირითად თემას;
·
ტექსტს ყოფს შინაარსობრივ ნაწილებად;
·
აჯგუფებს ინფორმაციას;
უცხ.სV.8.მოსწავლეს
შეუძლია ტექსტის შინარსობრივი სტრუქტურული მახასიათებლების,ნასწავლი ენობრივი ფორმებისა
და მათი ფუნქციების ამოცნობა შინაარსობრივ კონტექსტში:
·
ცდილობს გამოყოს წამყვანი და დამატებითი აბზაცები;
ერთი ტექსტის ფარგლებში გამოყოფს ტექსტის ფუნქციურ
ტიპებს;
უცხ.სV.9.მოსწავლეს
შეუძლია ხმამაღლა წაიკითხოს ტექსტი:
·
მეტყველებს
გარკვევითა და მკაფიოდ;
უცხ.სV.10მოსწავლეს
შეუძლია მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას საკითხავი ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის
ხელშესაწყობად და კითხვის უნარის გასაუმჯობესებლად:
·
იყენებს გაცნობითი კითხვის ხერხებს:აკვირდება სათაურს,
ილუსტრაციებს,გამოგოფილ სიტყვებს;
·
იყენებს შესწავლითი კითხვის ხერხებს:კონტექსტის ან
ლექსიკონის გამოყენებით აზუსტებს უცხო სიტყვათა მნიშვნელობას:
·
იყენებს ძიებითი კითხვის ხერხებს:ეძებს საკვანძო სიტყვებს,აბზაცებს,რუბრიკებს,განმარტებებს;
·
სხვადასხვა ელემენტების საშუალებით გამოთქვამს ვარაუდს
ტექსტის შინაარსის შესახებ;
უცხ.სV.12.მოსწავლეს
შეუძლია დაწეროს სარეკლამო ხასიათის ინფორმაციული ტექსტი:
·
განსაზღვრავს ადრესატს;
·
განსაზღვრავს ტექსტის ფორმატს;
·
განსაზღვრავს მიზანს;
·
ადგენს რუბრიკებს;
·
შესაბამისად აფორმებს ტექსტს;
·
მკაფიოდ და გასაგებად აყალიბებს აზრს;
უცხ.სV.13.წერისას
მოსწავლეს შეუძლია შექმნას ტექსტის სტრუქტურა,ფლობს და იყენებს საბაზისო ენობრივ
უნარ–ჩვევებს:
·
მიზნიდან გამომდინარე შეარჩევს ტექსტის სტრუქტურას;
·
იცავს პუნქტუაციას და მართლწერის ნორმებს
|
წინასწარი ცოდნა
|
მოსწავლე ფლობს
კითხვის სტრატეგიებს,წერის კულტურას,აქვს სათანადო ლექსიკური მარაგი;ერკვევა გრამატიკულ
მოდელებსა და კონსტრუქციებში;
|
შეფასების საგანი და პროცედურები
|
შევაფასებ მოსწავლის ჩართულობას,კრეატიულობას,თანამშრომლობით უნარ–ჩვევებს,
მსჯელობის
,დასკვვნების გამოტანის უნარს;მოსმენითი დავალებების შესრულების უნარ–ჩვევებს;ზედსართავი
სახელის ხარისხის ფორმების პოვნასა და გამოყენების
უნარს.
|
სასწავლო მასალა და ტაქნიკური რესურსები
|
1.რუსული ენა IV - ლორთქიფანიძე
2.სამუშაო რვეული.
3.ვებ გვერდი
პროგრამაpover point,კომპიუტერი,პროექტორი.
|
გაკვეთილის მსვლელობა /საკლასო მენეჯმენტი
|
აქტივობა1.კლასის ორგანიზება,–3წთ.
აქტივობა
2.მოსმენა: მოსწავლეები ისმენენ ტექსტს „არის თუ არა გმირი?“
აქტივობა
3. #1 დავალების შესრულება.
აქტივობა 4. მეორე მოსმენა:10 წთ
აქტივობა 5წერა:# 2 და 3 დავალების შესრულება.10წთ
აქტივობა 6.ტექსტის წაკითხვა და შესრულებული
დავალებების შესრულების სისწორის შემოწმება.კითხვებზე პასუხის გაცემა;ტექსტზე მუშაობა:საკვანძო
სიტყვების და ფრაზების მიძებნა;გეგმის შედგენა;15წთ
აქტივობა7.გრამატიკულ მასალაზე მუშაობა: ზედსართავი სახელის
ხარისხის ფორმების გამოყენება.5წთ
აქტივობა 8 საშინაო დავალება:ნაცვალსახელის,ზედსართავისახელისა
და არსებითი სახელის ბრუნებ(დავალება5,6,7,8).2წთ
|
გაკვეთილის გეგმა
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий