პროექტის სახელწოდება
|
ჩემი პლანეტა - ჩემი მშობლიური სახლი.
|
პროექტის მთავარი იდეა
|
მოსწავლეები ისწავლიან ბუნების სიყვარულს,მის მოვლასა და მასზე ზრუნვას,ბუნების
დაცვას დაბინძურებისაგან.
|
პროექტის აქტუალობა
|
ოცდამეერთე საუკუნის დასაწყისში დედამიწა ეკოლოგიური კატასტროფის წინაშე
აღმოჩნდა,საჭიროა ჩვენი ულამაზესი სახლის ,ჩვენი პლანეტის ,დედამიწის გდარჩენა.
|
პროექტის მიზანი
|
გააღვივოს მომავალ თაობაში ბუნების სიყვარული,ასწავლოს ბუნების სათუთად
გაფრთხილება,მოვლა-პატრონობა და ზრუნვა,გააცნობიეროს მოქალაქეობრივი ვალდებულება
გარემოს მიმართ,თავისი წვლილი შეიტანოს ბუნების გადარჩენაში.
|
მონაწილეთა ასაკი
|
15-16 წელი
|
ვადები,ხანგრძლივობა
|
1 თვე
|
მოსალოდნელი შედეგი,პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას
|
მოსწავლეს ჩამოუყალიბდება გარემოსადმი სათუთი დამოკიდებულება,გაიზრდება
მისი მოქალაქეობრივი პასუხისმგებლიბა,მოეწყობა შაბათობა(სკოლისა და მისი მიმდებარე
ტერიტორიის დასუფთავება),მოხდება სკოლის ეზოს გამწვანება(ხის დარგვა,ყვავილების დარგვა)
|
უნარ-ჩვევები
|
ამ პროექტზე მუშაობით მოსწავლეებს გამოუმუშავდებათ თანამშრომლობის,თემთან
ურთიერთობის ,პსუხისმგებლობის პროექტზე მუშაობის უნარ-ჩვევები
|
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები
|
მასალის მოძიების მიზნით ინტერნეტის , ბიბლიოთეკის გამოყენება,ფილმების
ნახვა,ნერგების მოძიება,სამუშაო იერაღების შეძენა.
|
პროექტის ნსვლელობა(ძირითადი აქტივობები)
|
მოსწავლეებთან ერთად ვარჩევ პროექტის თემას,ვსვამ საჭირო კითხვებს,ვყოფ
კლასს მცირე ჯგუფებად,თითოეულ ჯგუფს ვაძლევ შესაბამის კონკრეტულ დავალებას.ჯგუფები შეიმუშევებენ სამუშაო გეგმას,გადაინაწილებენ
მოვალეობებს,ახორციელებენ პროექტის ფარგლებში გათვალისწინებულ სამუშაოებს.ჯგუფების
მუშაობას თვალს ვადევნებ და პერიოდულად ვაძლევ საჭირო მითითებებს.ჯგუფებშისამუშაოს
დასრულების შემდეგ ერთობლივად განიხილავენ და აფასებენ მიღწეულ შედეგებს.მომზადებულ
პრეზენტაციას წარადგენენ ჯგუფის ლიდერები.მოსწავლეთა შეფასება ხდება მოსწავლეებთან
შეთანხმებული რუბრიკის შესაბამისად
|
საგნებთან,ესგ-სთან კავშირი
|
უცხ. V. მოსწავლეს
შეუძლია
თანამშრომლობა
თანაკლასელებთან,
მასწავლებელთან
შედეგის
გაუმჯობესების
მიზნით.
შედეგი
თვალსაჩინოა,
თუ
მოსწავლე:
მოქმედებს
გუნდის
წევრებთან
შეთანხმებულად.
ისმენს
სხვების
მოსაზრებებს,
გამოთქვამს
საკუთარს.
ცდილობს
თავისი
წვლილი
შეიტანოს
საერთო
საქმეში.
მოჰყავს
ფაქტები,
მაგალითები,
{საუბრისას
იყენებს
ვიზუალურ
მასალას}
|
პროექტის ხელმძღვანელი
|
დენიზა ხუსკივაძე
|
შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმი
|
დაბალი
1–2 ქულა
|
საშუალოზე დაბალი
3–4
|
საშუალო
5–6
|
საშუალოზე მაღალი
7–8
|
მაღალი
9–10 ქულა
|
|
პროექტში ჩართულობა
|
არ მონაწილეობს არცერთ აკტივობებში არ სვამს კითხვებს
|
კითხვა პასუხის დროს რამდენჯერმე გამოხატავს თავის აზრს
|
ტექსტის კითხვის დროს სწორად იგებს ტექსტის შინაარს
|
თავისუფლად გამოხატავს თავის აზრს აქტიურად ერთვება ჯგუფურ მუშაობაში იცავს ყველა მის წესს საჭირო დროს ითხოვს განმარტებას.
|
მონაწილეობს ყველა აქტივობაში . განვითარებული აქვს კომუნიკალური დაკრიტიკული აზროვნების უნარი, აქტიურად თანამშრომლობს თანატოლებთან
|
|
ჯგუფური მუშაობა და პრეზენტაცია
|
არ ერთვება ჯგუფურ მუშაობაში არ თანამშრომლობს არ მონაწილეობს პრეზენტაციაში.
|
ნაწილობრივ ღებულობს ჯგუფურ მუშაობაში მონაწილეობას დროის ლიმიტს არ იცავს.
|
აქტიურობს ჯგუფურ მუშაობაში. თანატოლებთან თანამშრომლობს პრეზენტაციას წარმოადგენს საშუალოდ.
|
აქტიურია ჯგუფურ მუშაობაში სრულყოფილად წარმოადგენსპრეზენტაციას
|
არგუმენტირებულად მსჯელობს იყენებს ვიზუალურ მასალას.პრეზენტაციის დასაწყისი და დასასრული ეფექტურია ინტონაცია დამაჯერებელია.
|
|
ლექსიკური ერთეულების გამოყენება
|
არა აქვს ლექსიკური მარაგი და ვერ იყენებს მას,
|
ლექსიკური ერთეულების ამოცნობა და გამოყენება უჭირს.
|
საუბრობს მცირე პაუზებით აქვს გრამატიკული შეცდომები
|
გრამატიკაში ნაწილობრივ უშვებს შეცდომებს თუმცა საუბრობს პაუზების გარეშე
|
საუბრობს გაბმულად იყენებს თემასთან დაკავშირებულ გამოთქმებსა დასიტყვებს არ უშვებს არცერთ გრამატიკულ შეცდომას.
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий